Εφτά εθελοντές της ΕΛΙΞ συμμετείχαν στο πρόγραμμα αυτό.
Τίτλος: JAM
Ημερομηνίες: 8th until 16th November 2012
Τοποθεσία: Csattogó-vögy κοντά στο χωριό Verőce, Hungury
Content of the seminar: Social advertisement and how to advertise local product to the local or other community.
Από τις 6 μέχρι τις 16 Νοεμβρίου, η TEIS διοργάνωσε στo Csattogó-vögy το youth exchange JAM με 38 συμμετέχοντες από την Ελλάδα, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλλία και την Ουγγαρία. Στο συγκεκριμένο youth exchange οι νέοι που συμμετείχαν αντάλλαξαν απόψεις και ιδέες πάνω σε θέματα που αφορούν social advertisment, νέοι μέθοδοι διαφήμισεις καθώς και με ποιό τρόπο μπορούν να προωθηθούν τα τοπικά προιοντα. Οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν σε ομάδες και η κάθε μια δούλεψε και ένα mini project.
Οι ομάδες ήταν:
- Loesje: (Είναι ένας διεθνής οργανισμός που αποστολή του είναι να κατακτήσει τον κόσμο με τη δημιουργικότητα και τις αφίσες.) Η ομάδα του youth exchange που δόυλεψε στο Loesje χρησιμοποίησε έξυπνες φράσεις με βαθύ νόημα για να ενεργοποιήσει την διαδικασία της κριτικής σκέψης στους πολίτες αλλά και στην υπόλοιπη ομάδα.
- Street Art: Η ομάδα του Street Art δημιούργησε πάνω απο 160 origami σε σχήματα καρδιάς και μέσα τους τοποθέτησε τα μηνύματα από την ομάδα του Loesje και στην πορέια τα μόιρασε στην τοπική κοινωνία. Επίσης φούσκωσαν μπαλόνια και πάνω τους έγραψαν τα ίδια μηνύματα και τα μόιρασαν και αυτά στους κατοίκους τις τοπικής κοινωνίας.
- Flash mob: Η ομάδα συνδίασε την ακοή και την όραση με την οργάνωση ενός mini event που περιείχε κίνηση και τραγούδι προσπαθώντας να περάσουν μηνύματα και να εμπλέξουν τους πολίτες σε αυτό ώστε να γίνει πιο διαδραστικό.
- Blog: Δημιουργήθηκε ένα blog όπου ανέβηκαν τα στοιχεία του youth exchange και διάφορα θέματα σχετικά με το Social advertisement και την προώθηση των τοπικών προιόντων.
Βασικοί στόχοι του youth exchange ήταν:
- Να εφυπνίστει η τοπική κοινωνία για το πόσο σημαντικό είναι να στηρίζεις την αγορά της τοπικής παραγωγης.
- Η σωστή ενημέρωση των συμμετεχόντων για τη χρήση του social advertisment καθώς και η ευαισθητιποίση αυτών μέσα από την προώθηση της λογικής Think Global , Buy Local.
- Να διαδοθούν τα αποτελέσματα και να ενημερωθούν όσοι περισσότεροι νεόι για το πόσο σημαντικό είναι να στηρίζεται η τοπική κοινωνία και τα τοπικά προιόντα.
Χρ. Ψ.