Άξια αναφοράς για τον μήνα Μάιο είναι η πενθήμερη εκπαίδευση δασκάλων και συντονιστών από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκε μια πρακτική εκπαιδευτική προσέγγιση για την εντατική διδασκαλία γραφής και ανάγνωσης σε παιδιά.
Η προσέγγιση, η οποία ξεκίνησε ήδη να ακολουθείται, στοχεύει πρωτίστως στην εκμάθηση Μητρικής Γλώσσας, Ελληνικών και Αγγλικών και υπηρετεί έναν από τους κύριους στόχους του προγράμματος “Μάθηση μέσα από το παιχνίδι και μη τυπική εκπαίδευση, ενισχυμένη ψυχοκοινωνική υγεία και θετική ενσωμάτωση για παιδιά – πρόσφυγες ηλικίας 3-17 ετών”.